czwartek, 7 grudnia 2017

Lista marzeń

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat. Otóż, mamy dzisiaj mikołajki i stwierdziłam, że to odpowiedni moment, aby podzielić się z Wami moją prywatną listą marzeń podróżniczych. Powstała ona już jakiś czas temu. Co mnie zainspirowało? W sumie to nie wiem, widziałam już wcześniej na kilku blogach takie listy, ale chyba głównym powodem było natrafienie na to: KLIK. Jak to zwykle bywa przy przewijaniu facebook'a. :D Ja jednak poszłam troszkę dalej i nie ograniczałam się do Europy...

A oto i wspomniana lista. Podejrzewam, że z biegiem czasu będzie się jednocześnie powiększać i kurczyć (w planach jest realizacja jednej pozycji w ciągu roku).
  1. Podziwiać widok z półki Trolltunga
  2.  Napić się wody z miejskiego poidełka w Rzymie (2011r.)
  3. Zobaczyć krokusy na polanie Chochołowskiej (9.04.2018r. Krokusowe szaleństwo, czyli czy udało nam się skrócić listę marzeń.)
  4. Zdobyć Tarnicę jesienią (2016r Tarnica między deszczem, a deszczem)
  5. Napić się gruzińskiego wina w Gruzji
  6. Zjeść tureckiego kebaba w Turcji
  7. Zobaczyć zorzę polarną
  8. Spędzić karnawał w Brazylii
  9. Napić się coli z rumem na Kubie
  10. Zatańczyć bachatę na Dominikanie
  11. Napić się mleka kokosowego ze świeżego kokosa
  12.  Zobaczyć Wielki Kanion
  13. Przestraszyć się wybuchu gejzera
  14. Opalać się na bezludnej plaży (2012r.)
  15. Przejechać się na słoniu w Indiach
  16. Zrobić zdjęcie Machu Picchu
  17. Zobaczyć jeziora Plitwickie (2016r. Malownicza północ kontra upalne południe)
  18. Popłynąć gondolą w Wenecji
  19. Stanąć na Górze Bogów
  20. Zobaczyć delfiny w naturalnym środowisku (2011r.)
  21. Zrobić zdjęcie Parlamentu w Budapeszcie (2017r. Budapeszt w jeden dzień cz. 1 - Peszt)
  22.  Wypić tokaj w Tokaju
  23. Zostawić kłódkę na moście Karola
  24. Przejechać się Trasą Trolli
  25. Zobaczyć Amsterdam nocą
  26. Zwiedzić Luwr
  27. Opalać się na Maderze
  28. Zobaczyć rafę koralową
  29. Przejść się Aleją Baobabów na Madagaskarze
  30. Zobaczyć Rezerwat Siedmiu Kolorów na Mauritiusie
  31. Spotkać żubra
  32. Stanąć na równiku
  33. Stanąć na najwyższym piętrze Burj Khalifa
  34. Zobaczyć białe klify w Anglii
  35. Podziwiać bieszczadzkie Połoniny w pełni kolorów (2016r. Cwaniaki ze szlaku)
  36. Pójść na koncert noworoczny w Wiedniu
  37.  Popłynąć na Borholm
  38. Nakarmić renifera w Laponii
  39. Przeżyć przypływ będąc na Mont-Saint-Michel
  40. Zwiedzić wszystkie zamki nad Loarą
  41. Zobaczyć zachód słońca na Santorini
  42. Zmoknąć nad Niagarą
  43. Spotkać świstaka
  44. Pomodlić się przy grobie Jana Pawła II (2011r.)
  45. Odkryć tajemnicę Stonehenge
  46. Zjeść pizze w Mediolanie
  47. Stanąć pod balkonem Julii (2011r.)
  48. Zerwać tulipana w Holandii
  49. Popływać w Morzu Martwym
  50. Przejść się Wielkim Murem Chińskim
  51. Przejść Golden Gate
  52. Zobaczyć kangura w Australii
  53. Zobaczyć wschód słońca na czubku Półwyspu Helskiego
  54. Polecieć szybowcem nad Mazurami
  55. Zobaczyć rozgwiazdy na żywo
  56. Mieć szczęśliwą rodzinę 
To by było na tyle. Pierwotnie ta lista miała mieć 50 pozycji, ale zwyczajnie się nie zmieściłam :D

A jakie są Wasze marzenia? Ktoś robił podobną listę? Ile Wam wyszło punktów?

Ściskam ciepło i mam nadzieję, że mikołajkowe prezenty już do Was dotarły ;)

(nie)obiektywna

2 komentarze:

  1. Tyle razy się za to zabierałam, a listy jak nie było tak nie ma :P. Co prawda ja miałam robić bardziej coś w kierunku spisu miejsc, które chciałabym odwiedzić - niekoniecznie czynności, ale tak czy owak nie powstało jeszcze nic.

    Widzę część Twoich marzeń jest bliżej, część dalej, czyli dość różnorodnie :). Życzę spełnienia ich wszystkich! Swoją drogą - niektóre z pozycji z pewnością by się nam pokryły.

    PS. To co, kiedy do tej Norwegii :D? Ja się piszę! Madery, Indii, Dominikany, Kuby, Australii i innych też bym oczywiście nie odmówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mamy żadnych konkretnych planów co do kolejności realizacji, aczkolwiek pewnie będziesz wiedziała jak się coś wyklaruje :) Stwórz swoją to zobaczymy co się pokryje :D

      Usuń